სასწავლო პროექტის გეგმა
1პროექტის სახელწოდება: მათემატიკური სიდიდეები
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1-2წინადადებით: მათემატიკური სიდიდეების გამოყენება ყოფით ცხოვრებაში
3.პროექტის აქტუალობა: მონაცემების
შეგროვება -სიდიდეები.
4.პროექტის მიზანი:
მოსწავლეებმა შეძლონ
სიდიდეების შესწავლა .
მოახდინონ
მიღებული ცოდნის ტრანსფერი
პრაქტიკაში.
5.მონაწილეთა ასაკი: მე-4 კლასი/დაწყებითისაფეხური}
6.ვადები ხანგრძლივობა: ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
პროექტით სწავლების გაკვეთილზე
გამოყენება , მოსწავლეს გაუადვილებს, კონკრეტულ შემთხვევაში,
სიდიდეების გაცნობას და მათ
შორის თანაფარდობის დადგენას.
ასწავლის სხვებთან ადეკვატურ
და პროდუქტიულ თანამშრომლობას;
ინფორმაციის კლასიფიკაციას , ანალიზს და შერწყმას პრობლემების
გადაჭრისა და კითხვებზე პასუხების
გასაცემად.
საღი/ ჯანსაღი მსჯელობა
და აღქმა.
სხვადსხვა სისტემებს შორის
ურთიერთდამოკიდებულების მიღება.
მიზნობრივი კითხვების
ფორმულირება და დასმა სხვადსხვა მოსაზრებების გაცნობისა
და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად.
8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები:
პლაკატი, ფერადი
ფურცლები, A4 თაბახის ფურცელი , სპიდომეტრი.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
აქტ. 1. მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
აქტ. 2. მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
აქტ. 3. ორგანიზაციული საკითხები:
• ჯგუფების შექმნა;
• ფუნქციების განაწილება;
• კონკრეტული დავალებების მიცემა.
აქტ. 4. მუშაობის დაწყება:
მოსწავლეების გაყვანა
ქუჩაში, მოძრავ რამოდენიმე
მანქანის სიჩქარეზე დაკვირვება. კონკრეტულ მანქანის
სიჩქარის სპიდომეტრზე დკვირვება.
გამოკითხვის ჩატარება და დაკვირვების
წარმოება თუ ერთსა და იმავე მანძილს რა დროში დაფარავს სხვადასხვა სახის ტრანსპორტი: მსუბუქი
მანქანა, სატვირთო მანქანა, მიკროავტობუსი და ა. შ.
აქტ. 5. შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისათვის გაცნობა:
აქტ. 6. პროექტის შეფსება:
დაკვირვებისა და
ანალიზის ობიექტი შეფასებისას იქნება:
ინფორმაციის მოძიება და
ორგანიზება;
პრეზენტაციის უნარი;
მსჯელობა;
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ამ პროექტზე მუშაობისას
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას შემდეგ საგნებში: მატემატიკა, ბუნება. გამოუმუშავდებათ დაკვირვების, ანალიზის ,ინტერპრეტაციის
უნარ-ჩვევები .
სტანდარტი
IV. 14. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ
და რაოდენობრივ მონაცემთა
ინტერპრეტაცია და ელემენტარული
ანალიზი.
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): დაწყებითების პედაგოგი თამარ მარგველაშვილი
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tamunamargvelasvili12@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://tamunamargvelashvili.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment